Mai multi bani investiti in reclamele publicitare inseamna vanzari mai mari si, implicit, o determinare a clientului de a se opri in fata unui brand care i s-a intiparit in minte.
Cine nu stie de brandul Zuzu sau de laptele Fulga? Sau chiar de carnea de pasare de la Transavia? Sunt campanii care au trecut dincolo de rigiditate si au adoptat jovialitatea si bucuria, insa cu bugete alocate de sute de mii de euro.

Noul brand Zuzu, lansat in luna martie a acestui an, a crescut cifra de afaceri a companiei cu 54%, ceea ce a dus la consolidarea pozitiei intre primii cinci mari producatori de lactate din tara noastra - respectiv Danone, Covalact si LaDorna. La fel si in cazul producatorului autohton de carne de pasare, Transavia, pentru care promovarea a determinat o crestere a productiei cu aproximativ 50%.

Capacitatile de productie nu sunt suficiente

Ca urmare a vanzarilor substantiale inregistrate cu produsele lactate Zuzu, cifra de afaceri a companiei Albalact Alba Iulia a crescut cu 54% in perioada ianuarie-septembrie 2006, ajungand la 19.246.107 euro, fata de 12.476.188 de euro, in perioada similara a anului trecut. "Rezultatele aduse de Zuzu sunt spectaculoase, iar cererile au depasit chiar si capacitatile noastre de productie. Am reusit din mers sa crestem cu cel putin 25% capacitatile de productie, dar inca nu este suficient", sustine Raul Ciurtin, presedintele Albalact Alba Iulia. Evolutia ascendenta a vanzarilor s-a datorat in cea mai mare parte campaniilor media care au impus atat brandul Zuzu, cat si laptele Fulga in constiinta consumatorilor.


Despre autor:

Adevarul

Sursa: Adevarul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.