Flamingo International, retailer de IT&C si electrocasnice, estimeaza pentru anul viitor o crestere de 13% a cifrei de afaceri. Fata de anul in curs, cand nivelul anticipat de companie este de 160 milioane de euro, pentru 2007, retailerul apreciaza o crestere de 20 milioane euro, a anuntat ieri compania.

Compania a dat publicitatii volumul afacerilor in 2008, ce urmeaza sa creasca cu 22% si va atinge nivelul de 220 milioane euro. Un an prolific pentru companie este cel in curs, cand Flamingo estimeaza o crestere a cifrei de afaceri cu aproximativ 90%, cota de piata locala vizata pe cele doua segmente, IT&C si electrocasnice, pentru sfarsitul anului, fiind de 18%.

Principalii competitori ai retailerului, Altex si Domo, au o cota de piata de 26%, respectiv 16%. Valoarea de piata apreciata de compania Flamingo se va situa anul acesta la o valoare totala de aproximativ 900 milioane euro. Estimarile pentru anii viitori apreciaza ca piata va inregistra cresteri succesive, valoarea pentru 2009 fiind de 1,4 miliarde euro, in crestere cu 15%, apreciaza analistii Flamingo.

Citeste si:

Anul trecut, Flamingo a raportat o cifra de afaceri de 84 milioane euro si un profit de 2 milioane.
In prezent, Flamingo International cuprinde trei lanturi de retail, Flanco, Flamingo si Future Shop si o companie de distributie a produselor IT, Flamingo Distribution Center, ce desfasoara activitati in Romania, Bulgaria si Serbia-Muntenegru.

Planurile companiei pentru viitor vizeaza extinderea lantului de magazine Flanco World, de la 4 la 10 unitati in 2007, si ocuparea unei suprafete totale de vanzare, in 2008, de 80.000 de metri patrati, fata de 45.000 mp la finele anului 2006.