Pentru atragerea clientilor, tot mai multe firme autohtone si internationale apeleaza la o strategie simpla de marketing: cardurile de fidelitate. Fie ca vorbim de companii de fitness, cazinouri, restaurante, farmacii sau supermarketuri, cardul de fidelitate pe baza caruia sunt oferite diferite facilitati financiare este nelipsit, astfel ca portofelele romanilor au ajuns sa fie doldora, in cele mai multe cazuri, nu de bani, ci de carduri. O afacere banoasa pentru mai multi agenti economici, dar si pentru consumator, care poate beneficia de reduceri cuprinse intre 2 si 20% din valoarea produsului.

Dezvoltarea accelerata a promotiilor bazate pe carduri de fidelitate determina efecte benefice in lant: businessurile bazate pe productia de carduri, dar si cele orientate spre furnizarea de echipament tehnic necesar imprimarii cunosc un adevarat boom.

Crestere anuala de 25-30%

Citeste si:

"Anul trecut, cifra de afaceri a inregistrat un salt de 100% fata de 2004, iar pentru 2006 estimez un avans de 150%, fata de 2005", ne-a declarat Gabriel Anghelus, director al Printcard Cluj - companie specializata pe vanzarea de echipamente pentru productia de carduri. in prezent, exista doar 7-8 firme furnizoare de echipamente, care invart pe degete o piata estimata la circa 500.000 de euro, insa cu un potential foarte mare de dezvoltare. Ocazional, Anghelus preia si comenzile de carduri. "Cererile multe sunt pentru tiraje mici, insa am si clienti care vor peste 10.000 de carduri pe luna", spune oficialul Printcard.

Daniel Serbanescu, directorul DigiMarc Bucuresti, nu se teme de concurenta marilor jucatori din piata, precum Supercard sau Rolf Card Industrial, considerand ca exista loc pentru toti. "Marii consumatori de carduri au canale deja create, insa piata medie si mica ofera un potential de dezvoltare foarte mare. Cererile pentru carduri cresc, semestrial, cu circa 10-15%", spune Serbanescu.