Un alt portal francez incearca sa realizeze ceea ce nu a reusit Quaero: sa invinga suprematia Yahoo si mai ales a Google in ceea ce priveste portalurile. Armele noului venit sunt redutabile: interactivitate, posibilitatea de a iti organiza informatiile dupa propriul plac si o baza de cinci milioane de utilizatori constanti

NetVibes, un portal francez, va incerca in perioada urmatoare sa muste din cota de piata detinuta de gigantii Google si Yahoo, oferind cateva facilitati care fac ca noul portal sa fie mai accesibil decat competitorii sai. Astfel, noul portal ofera posibilitatea organizarii informatiilor incat in momentul accesarii sa gasesti exact ceea ce doresti.

De asemenea, pe propria pagina creata se pot regasi titluri de stiri, cont de e-mail sau alte functii precum un convertor valutar sau un translator. NetVibes ofera si un motor de cautare pe site-ul sau, acest serviciu fiind oferit de catre Google, compania franceza neavand inca tehnologia necesara pentru a se ridica la nivelul liderului de piata.

Noul portal a fost lansat in septembrie 2005 si inca din prima zi a avut 15.000 de vizitori, in acest moment fiind inregistrati ca utilizatori aproximativ cinci milioane de persoane, potrivit oficialilor companiei citati de International Herald Tribune. Acestia au adaugat ca 10% dintre utilizatori raman logati pe parcursul unei zi intregi, ceea ce denota implicarea utilizatorilor in realizarea unei pagini proprii si in imbunatatirea portalului. Utilizatorilor le este oferita chiar si posibilitatea de a traduce continutul de pe site, in acest moment varianta generala fiind disponibila doar in engleza si franceza.

Proprietarii portalului au atras de curand de partea lor si un fond britanic de investitii care a oferit 15 milioane de dolari pentru dezvoltarea portalului, avand in vedere ca numarul utilizatorilor creste foarte rapid. Exista totusi o incertitudine in ceea ce priveste veniturile noului portal, in acest moment fiind practic egale cu zero. Oficialii NetVibes nu s-au aratat insa ingrijorati de acest aspect, declarand ca principala prioritate in acest moment fiind confortul utilizatorilor. "Odata ce utilizatorii vor fi multumiti, sunt sigur ca vor veni si banii", a sintetizat propritarul portalului obiectivele companiei in viitorul apropiat.


Despre autor:

Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.