Japonia a devenit astfel a treia piata, dupa Australia si Noua Zeelanda, in care grupul american permite accesul liber la GMail, serviciu de mail oferit in peste 40 de limbi diferite. Pe majoritatea pietelor cei care doresc sa se inscrie la serviciul GMail trebuie sa primeasca o invitatie prin e-mail de la utilizatorii existenti sau sa acceseze serviciul prin telefoanele mobile, informeaza Rompres.

Google nu a dezvaluit inca cate conturi GMail au fost create de la introducerea serviciului in luna aprilie 2004, desi GMail este o sursa de venituri pentru Google datorita sistemului automat care afiseaza anunturi publicitare in functie de detaliile mesajelor e-mail trimise sau primite.

Citeste si:

"Vrem ca un numar cat mai mare de oameni sa aiba acces la serviciul nostru. O astfel de modificare a avut un impact semnificativ in Australia si Noua Zeelanda", a declarat Angela Lee, manager de produs la Google.

Google incearca sa-si creasca prezenta in Japonia, tara in care se acceseaza internetul prin telefoanele mobile mai mult decat de la calculatoarele personale. in cursul acestui an Google a anuntat semnarea unui parteneriat cu al doilea operator de telefonie mobila din Japonia, firma KDDI Corp., pentru oferi motorul sau de cautare pe telefoanele mobile din reteaua KDDI.