Spre deosebire de Craciun, cind lanseaza produse speciale si mai toate firmele au spoturi TV, cu ocazia Zilei Indragostitilor producatorii prefera evenimentele. Sunt mai ieftine si de mare impact.

Evenimente speciale, concerte, baloane si confetti, tombole cu premii si excursii in strainatate- acestea sint, in general, trucurile prin care producatorii si comerciantii romani incearca anul acesta sa isi creasca veniturile profitind de Ziua Indragostitilor. Comparativ cu furia ce se declanseaza pe piata bunurilor de larg consum, o data cu venirea Craciunului sau a Anului Nou, se vede ca ziua destinata celor ce se iubesc nu aduna nici pe departe bugetele de campanii ce se aloca la finele unui an.

Aceasta intrucit, acest gen de actiuni de marketing pot fi printre cele mai ieftine, iar efectul este in general asigurat. Totusi, unele dintre marile companii, precum Coca-Cola si Stella Artois, nu au pierdut aceasta ocazie. "In comparatie cu ce se intimpla de Craciun sint mult mai putini bani alocati in campanii. Este o sarbatoare mai mult a afacerilor mici, apreaciaza Gabriel Ferugean, secretar general in cadrul Asociatiei Romane a Profesionistilor din Relatii Publice. Explicatia? "Avem si Ziua Indragostitilor avem si 1 Martie. Producatorii nu prea stiu pe care sa se axeze. Ar mai putea fi si teama producatorilor de a nationaliza o sarbatoare care nu este romaneasca si totodata faptul ca 14 Februarie se adreseaza unui target destul de restrins de persoane.", mai spune Ferugean.

Dragoste si Coca Cola

Una din cele mai rasunatoare campanii de publicitate, o vor organiza anul acesta Coca-Cola. Campania a fost realizata de McCann Erikson si consta intr-o serie de evenimente speciale, dedicate acestei zile. Spre exemplu, Coca Cola pregateste tuturor un incendiar Brazilian Ice Party, o petrecere in stilul carnavalului de la Rio. De asemenea, in cadrul parcului se vor oficia casatorii valabile numai in interiorul ovalului de gheata, iar "mirii" vor primi certificate de cetateni ai Ice Park. Tot pe segmentul de bauturi, cu o campanie puternica a venit si Stella Artois. Campania lor inglobeaza si un spot TV.

Ziua Indragostitilor la magazin.

Raminind in sfera petrecerilor, si in marile centre comerciale se va da startul la cistiguri. La Carrefour, indragostitii pot cistiga premii, pot participa la concerte de muzica usoara sau concursuri de dans si pot beneficia de reduceri de preturi la produsele in forma de inimioare.

De surprize vor putea beneficia si indragostitii care merg in Plazza Romania. Cu ocazia weekend-ului indragostitilor, aici le vor fi impartite acadele si baloane in forma de inimioara. Cit despre premii - cei care vor cumpara in valoare de minim 350.000 de lei pot cistiga o excursie la Paris, 10 excursii pe Valea Prahovei. De asemenea, in centrul comercial Bucuresti Mall, cumparind produse de 350.000 de lei, se poate cistiga unul din cele doua vouchere in valoare de 1.000 de euro.


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.