Compania farmaceutica LaborMed Pharma a inregistrat vanzari de peste 12,7 milioane de euro pe primul semestru al acestui an, cu 47% mai mult decat in perioada similara a anului trecut, informeaza NewsIn. LaborMed Pharma s-a situat in primul semestru 2006 pe pozitia a 15-a in termeni valorici in cadrul pietei farmaceutice totale (in crestere cu o pozitie fata de anul 2005) si pe pozitia a 7-a in termeni volumici (in crestere cu doua pozitii fata de anul 2005), sustin reprezentantii companiei.

Astfel, cota de piata detinuta de LaborMed Pharma in primul semestru 2006 a depasit pentru prima data nivelul de 2% in valoare, respectiv 3,4% in volum. Evolutia a fost determinata de produsele noi, cresterea pietei pe segmentele abordate prin portofoliul companiei, investitiile in pregatirea fortei de vanzari si a celei de promovare. LaborMed Pharma a incheiat anul 2005 cu vanzari de 19,5 milioane euro, in crestere cu peste 75% fata de anul precedent, ocupand locul doi pe segmentul produselor cardiovasculare.