Comparand veniturile din publicitate ale TVR din perioada ianuarie-iulie 2006 cu aceeasi perioada a anului 2005, se poate constata o crestere cu aproximativ 80%, Splendid Media dovedind o buna manageriere financiara a spatiului publicitar. Cresterea bugetelor marilor investitori in publicitate, precum si a pretului punctului de audienta pe piata sau difuzarea meciurilor din Campionatul Mondial de Fotbal au fost elemente care au contribuit si ele, alaturi de politica de vanzari, la rezultatele bune inregistrate de statiile publice.

Marirea bugetelor de publicitate pentru anul 2006 au contribuit cu aproximativ 25% la cresterea vanzarilor statiilor publice, in timp ce cresterea punctului de audienta a contribuit cu 40%. "Statiile publice au castigat cota de piata in lunile iunie si iulie, cand au fost difuzate meciurile din Campionatul Mondial de Fotbal, in celelalte luni ale anului 2006 inregistrand mentineri sau scaderi ale cotei de piata", a declarat Catalin Sandulache, managing partner Splendid Media, care apreciaza ca in perioada ianuarie-iulie 2006 cota de piata a TVR 1 a ramas la acelasi nivel ca in 2005, in timp ce TVR 2 a inregistrat o scadere semnificativa.

Campionatul Mondial de Fotbal a fost de bun augur pentru TVR, fiind "responsabil" pentru 15% din veniturile suplimentare, fiind de departe programul care a adus televiziunii cele mai mari venituri. in topul celor mai dorite produse urmeaza, potrivit managing partnerului Splendid Media, transmisiunile meciurilor de fotbal din cupele europene, campionatul intern si emisiunea Surprize, Surprize.