Vanzarile realizate de aceste magazine cu produse alimentare si nealimentare au fost anul trecut cu 46% mai mari fata de cele din 2000, urmand ca in 2010 sa fie cu 35% peste nivelul din 2005. "Daca tinem cont de dinamica achizitiilor de pe piata romaneasca a producatorilor de benzina, este de asteptat ca si concurenta dintre benzinarii sa creasca. In lupta pentru supravietuire in fata marilor retele, proprietarii independenti vor fi si ei nevoiti sa deschida astfel de spatii comerciale", sustin analistii Euromonitor, citati de Mediafax. Potrivit Euromonitor, cheltuiala medie a unui conducator auto intr-un magazin de acest gen reprezinta circa 2% din valoarea benzinei cumparate, adica un nivel destul de mic.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
Cine sunt câștigătorii premiilor RoFintech Awards 2024?
Sursa: futurebanking.ro
-
O companie importantă de logistică și transport achiziționează 100 camioane...
Sursa: wall-street.ro
-
10 Mesaje pe care ar trebui să le lipim prin toată casa ca să le vedem cât...
Sursa: kudika.ro