Mostenitorii publicistului Malcolm S. Forbes au vandut o parte din actiunile companiei Forbes Media, care include revista veche de 89 de ani, Forbes Magazine, site-ul web Forbes.com si un numar de proprietati media mai mici, catre firma Elevation Partners.

Unul dintre cei sase parteneri ai Elevation Partners este Bono, solistul formatiei U2. Negocierile intre compania Forbes si Elevation Partners au durat cateva luni. Termenii tranzactiei nu au fost dezvaluiti, insa surse apropiate negociatorilor afirma ca Elevation Partners ar detine, prin aceasta tranzactie, 40% din actiunile Forbes, cumparate pentru o suma de circa 250-300 de milioane de dolari. Din discutiile purtate, rezulta ca interesul grupului Elevation vizeaza in principal web site-ul Forbes.com, care a inregistrat, in luna iunie, 10 milioane de vizitatori unici, informeaza NewsIn.

In timp ce revista nu a beneficiat de foarte multe investitii sau de un impact editorial foarte important in ultimii ani, web site-ul este in crestere. Forbes.com concureaza cu site-uri, precum CNN Money si BusinessWeekOnline.

Citeste si:

O parte a companiei Forbes a fost cumparata acum cateva luni de J.P. Morgan, astfel ca aceasta vanzare nu a fost chiar o surpriza. Printre competitorii lui Forbes Magazine se numara revista Fortune, detinuta de Time Warner, Business Week a lui McGraw-Hill si revista pe care o va scoate in curand pe piata Condé Nast, denumita Portfolio.

Elevation Partners este o firma privata nou infiintata care face investitii majore in media, divertisment si alte domenii. In urmatorii sase ani, firma si-a propus sa investeasca circa 1.9 miliarde de dolari.