"Creierul" unei agentii de publicitate trebuie sa fie tanar, dinamic, cu idei originale si creative, capabil sa dezvolte un brand pe seama unui produs oarecare. Salariul lui poate depasi si 5.000 de euro pe luna.

Creativitate - O idee simpla si usor de inteles, usor de memorat si de povestit, dar foarte greu de gasit. Cam la aceasta s-ar rezuma munca unui director de creatie, unul dintre cele mai ravnite joburi de catre tineri. Aceasta pentru ca, pe langa munca foarte interesanta, nici castigurile nu se lasa prea mult asteptate. Astfel, surse din piata ne-au declarat ca salariul unui director de creatie in functie de cotatia pe piata concretizata in campanii publicitare cu succes comercial, si de firma la care lucreaza, poate ajunge si la 5.000 de euro pe luna. De altfel, domeniul publicitar este unul in care recrutarea este practic continua.

Nu oricine insa poate ajunge director de creatie. De regula, cei care sunt nou veniti in bransa au nevoie de cel putin doi ani de pregatire, de internship-uri si training on the job. Nu este simplu. Pregatirea oamenilor costa si exista riscul ca profesionistul odata format sa zboare catre alte agentii care ofera mai multe oportunitati.

Peste 90% din reclame apeleaza la sex

Cercetare Sexul sau aluziile sexuale au ajuns sa fie folosite pentru a vinde orice produs. De la lenjeria intima la masini, cafea, bere sau mobila. Aceasta este concluzia unui studiu in domeniu realizat acum doi ani de o universitate americana. Pe locul doi se situeaza umorul, urmat de peisajele senzationale.


Despre autor:

Compact

Sursa: Compact


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.