Aceasta tehnica de marketing are insa si alte efecte decat cresterea vanzarilor, astfel ca am ajuns sa vedem in reclame doar trei tipuri de femei: atractive, casnice sau mame/bunici. Creatorii de publicitate spun ca este vorba si de gustul publicului, mare amator de intrigi scurte cu subiecte legate de sex. Cateva dintre ele au facut recent valva, cum ar fi gargaritele de la Peugeot, tinerii goi din masina inzapezita de la Coca-Cola sau bautorul de Bergenbier care se trezeste alaturi de desuurile unei femei foarte grase.
Despre autor:
Sursa: Adevarul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
YAYA Baby Food - cum creezi o afacere din mâncare sănătoasă pentru bebeluși
Sursa: start-up.ro
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în săptămâna 1-7 aprilie în funcție de zodie
Sursa: garbo.ro
-
Horoscop pentru suflet: Mantra zodiei tale pentru săptămâna 1-7 aprilie
Sursa: kudika.ro
-
Cum ar putea crește PIB-ul României cu 7 miliarde de lei?
Sursa: futurebanking.ro
-
Despescu, MAI: Intrarea României în Schengen nu implică vreo obligație...
Sursa: wall-street.ro