Scala JWT, una din agentiile de comunicare cu cea mai rapida dezvoltare in Romania, introduce o schimbare importanta in echipa de management, in concordanta cu noua ofensiva strategica a companiei. Petra Hoyos, CEO, a anuntat ca Matthew Dezzani (foto), pana de curand Business Development Director la Scala JWT, a fost numit Managing Director.
Dupa ce Scala JWT si-a intarit echipa de creatie cu Mark Walton, castigator al multor premii de creatie, pentru a imbunatati produsul oferit de agentie si pentru a recruta tinerele sperante pentru creatie, client service si productie, Dezzani a fost insarcinat sa ridice agentia la urmatorul nivel de competenta in materie de client service si strategie.
Brief-ul lui este sa lucreze indeaproape cu departamentele de Creatie si Client Service pentru a dezvolta si implementa cele mai puternice solutii de creatie pentru clientii agentiei - printre care se numara Bancpost, Unilever, Kraft, Nestle, Evenimentul Zilei si Euroline, precum si coordonarea initiativelor new business.
Pana acum, agentia a fost condusa de Victor Dobre din 1999. "Victor a condus agentia cu foarte mare eficienta timp de sapte ani si ii multumim pentru toata straduinta si dedicarea lui, insa a decis sa urmeze un nou drum in cariera lui, unde cu siguranta va excela de asemenea", spune Petra Hoyos.
Dezzani si-a inceput cariera la Londra in 1994 unde a lucrat pe Vodafone la Warman & Bannister si a continuat sa lucreze in publicitate pe parcursul a 13 ani pe trei continente. Casatorit din 2000 cu o romanca, a petrecut ultimii sase ani in Kuwait alaturi de Grupul WPP, unde a condus patru companii de comunicare: Bates Kuwait (ATL), 141 Worldwide (BTL & Marketing), Burson Marsteller (Relatii Publice) si PanGulf Media (parte din Grupul M). Inainte de a pleca in Kuwait, Dezzani a lucrat cu echipa din Bucuresti Bates Saatchi & Saatchi, ulterior fiind direct implicat in procesul de separare a agentiei si crearea biroului Bates Romania.
"Sunt foarte entuziasmat de aceasta noua provocare. Cum am mai spus, calitatea creatiei in Romania se dezvolta pe zi ce trece si de-abia astept sa lucrez cu echipa si clientii nostri, sa gasim modalitati mereu mai eficiente de a comunica cu consumatorul. Scopul meu este simplu: sa construiesc si sa sprijin permanent o atmosfera care sa stimuleze idei care vor face consumatorul sa petreaca mai mult timp cu marcile clientului. E timpul sa incetam sa-l mai distragem de la lucrurile care ii intereseaza si sa devenim ceea ce-l intereseaza," a spus Dezzani.
Agentia de publicitate Scala JWT a fost infiintata in 1996. JWT este cotata drept cea mai mare agentie de publicitate din S.U.A. si a patra retea full-service ca marime din lume. JWT se numara printre pionierii publicitatii, stabilind cateva premiere precum crearea primului media shop, a primului testimonial si a primei reclame in presa. JWT face parte din Grupul WPP .
Despre autor:
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro