Piata relatiilor publice din Romania este saturata in proportie de 25% si de aceea orice afacere initiata in domeniu poate aduce profit. Pentru demararea activitatii unei firme de PR sint necesare trei tipuri de elemente, sfatuieste Felicia Iordache, proprietarul firmei de profil Plus Media.

In primul rind este necesar un capital corespunzator pentru dotarea agentiei. Capitalul de inceput este de 6.000 - 8.000 de euro, aceasta fiind in functie de locatia aleasa pentru sediu si de tipul site-ului de Internet pe care si-l va construi firma infiintata. Pentru mentinerea si intretinerea lunara a biroului este necesara suma de aproximativ 3.000 de euro, spune Felicia Iordache. Ceea ce asigura succesul inceputului este experienta si creativitatea angajatilor.

"Aceasta trebuie sa aiba un numar de colaboratori cu experienta si creativi in domeniu, iar managementul trebuie sa fie in stare a asigura propagarea informatiilor dinspre si inspre agentie", spune actionarul Plus Media. Mai conteaza detinerea unui portofoliu de clienti, de inceput. "E preferabil ca, inca de la momentul infiintarii, firma sa detina citiva clienti, acestia urmind sa contribuie, in secundar, si la construirea cartii de vizita a firmei."