Grupul de electrocasnice si produse IT Flamingo tinteste o cifra de afaceri de 160 milioane de euro in 2006, respectiv o cota de piata de 20%, desi piata de retail in Romania a inceput anul in scadere. ' Pentru a castiga cota de piata (cca 2-3%) vom incerca sa atragem clientii companiilor mici prezente pe piata >>, a declarat vicepresedintele Flamingo International, compania-mama a grupului de firme Flamingo, Dragos Simion.

Dragos Cinca a adaugat ca ' grupul Flamingo nu se concentreaza asupra clientilor unei anumite firme, si nici nu vor face o competitie obsesiva asupra unei anumite companii >>.

In acelasi timp, grupul se va concentra pe dezvoltare organica si cresterea ponderii produselor IT in vanzari dupa incheierea preluarii lantului de electrocasnice Flanco, dar nu exclude si aposibilitatea unor noi achizitii in viitor, au declarat astazi oficialii companiei.

Citeste si:

Grupul isi propune sa atinga o suprafata neta de vanzare de peste 60.000 de metri patrati in urmatorii trei ani, de la 36.000 de metri patrati cat are acum, principalul motor al cresterii urmand sa fie magazinele mari in capitala si alte orase importante din tara.

"Dezvoltarea mentionata anterior se va face organic. in acelasi timp grupul exploreaza noi oportunitati de fuziuni si achizitii, atat in tara, cat si in regiune," adauga Dragos Simion.

Oficialii Flamingo sustin ca piata a scazut cu 10-15%, insa vanzarile companiei la sase luni au scazut cu doar cinci procente, acestia fiind optimisti ca grupul de firme isi va atinge cota de piata estimata pentru 2006.