Trendul pietei este, sustin specialistii, crescator de la an la an. Nu ne putem compara cu Cehia, unde valoarea acestei piete atinge 250 de milioane, insa incepem sa vedem si la noi produse de slabit cu nemiluita. De la tablete, ceaiuri si prafuri, diverse creme si geluri care ne tonifica pielea pina la diverse programe de slabit, toate intra la categoria "produse de slabit". Acum aceste produse au nume, sint marci recunoscute, exista producatori, exista distributie, cerere si consum.

Prin urmare "exista o piata importanta pentru produsele de slabit, cu foarte multi jucatori. Atit timp cit numarul persoanelor care au probleme cu greutatea este unul semnificativ (statisticile arata ca acest numar este in continua crestere in toata lumea), existenta unei piete a produselor de slabit va fi din ce in ce mai importanta", spune Catalin Vicol, Marketing Manager la Walmark Romania.

Piata produselor pentru slabit este una efervescenta, unde "lupta este grea deoarece se da pe mai multe fronturi", spune Vicol. Categoria principala este aceea a suplimentelor nutritive. In categoria produselor de slabit intra medicamentele, suplimentele alimentare, ceaiurile, dar si salile de fitness, programele de slabit.

Cine e pe primul loc

Citeste si:

Pe primul loc la categoria de suplimente alimentare este compania Walmark. Producatorul ceh intrat in 1997 pe piata din Romania detine 20% din piata suplimentelor alimentare.

Piata produselor de slabit va avea, potrivit specialistilor, un trend ascendent. "Noi speram ca aceasta piata sa se aseze pe baze solide din punct de vedere legislativ, si toti acei 'vraci>> care promoveaza fantasme pentru slabit sa fie eliminati, iar lupta sa fie una corecta si la vedere", spune Marketing Managerul de la Walmark.

Piata va creste in 2007 datorita companiilor care vor intra si vor opera pe piata, generind competitie puternica.