La finalul editiei 2006 a Olimpiadelor Comunicarii, agentia de publicitate Leo Burnett Romania a incheiat procesul de selectie pentru acordarea celor doua burse la Leo Academy 2006. In urma discutiei realizata cu echipa castigatoare la proba "advertising", organizatorii Leo Academy au selectat doua persoane care vor participa in luna noiembrie, la cursurile sustinute de agentia Leo Burnett Romania.

Bursele au fost acordate Alexandrei Pop (foto text articol) si Oliviei Basag (foto fata), doua dintre castigatoarele locului I la proba de „advertising" in cadrul Olimpiadelor Comunicarii din acest an, ambele studente in anul II la Facultatea de Comunicare si Relatii Publice " David Ogilvy".

"Prin aceasta bursa mi s-a oferit oportunitatea sa lucrez si sa invat de la specialisti in domeniul publicitatii. E mare lucru sa am la baza viitoarei mele cariere in publicitate experienta Leo Academy. Aveam tot entuziasmul din lume sa lucrez in publicitate iar acum faptul ca am primit aceasta bursa nu face decat sa ma motiveze si sa ma entuziasmeze si mai mult sa continui pe acest drum", explica Alexandra.

Echipa Father a castigat prima pozitie in cadrul probei de Advertising, cu o "Campanie de Reintegrare a Oamenilor de Afaceri in Societate". Conceptul prezentarii a fost imediat agreeat de catre client, care s-a declarat incantat de prezentare echipei: "Cititorii Wall-Street sunt "workaholics" si isi petrec cea mai mare a timpului la birou, uitand de multe ori de celelalte lucruri importante in viata. Ca om de afaceri, in momentul in care fetele mi-au prezentat conceptul, am resimtit foarte puternic acest sentiment si m-am regasit perfect in ideea campaniei", a spus Mihai Seceleanu, CEO Wall-Street.

Citeste si:

Scoala de publicitate Leo Academy initiata si organizata pentru prima oara in 2005 de Leo Burnett Romania se va desfasura anul acesta in perioada 30 octombrie – 16 noiembrie, aplicatiile putand fi submise in intervalul 1-15 octombrie direct pe site-ul www.leoacademy.ro.

Leo Academy este un training intensiv dedicat tinerilor pasionati de publicitate, iar obiectivul este de a completa cunostintele teoretice dobandite de tinerii absolventi din institutii de invatamant de specialitate sau prin studiu individual si de a-i ajuta sa faca primii pasi seriosi in acest domeniu fata de care manifesta interes.

Leo Burnett se pozitioneaza ca agentia cu cele mai bune servicii de strategie si creatie din Romania.

Leo Burnett Romania este detinatoarea titlului de Agentie a Anului in ultimii 4 ani la Ad’Or, a titlului de Agentia Anului 2005 la festivalul de publicitate Golden Drum si cea mai premiata agentie la Effie Awards Romania 2005-2006.