MySpace, siteul de relatii cu cea mai mare crestere din lume, se afla in discutii pentru a forma o alianta cu unul din gigantii Internetului, Google sau Microsoft, intr-o mutare care ar confirma planurile de dezvoltare ale portalului detinut de Rupert Murdoch si pozitioanarea acestuia ca o forta in mediul online, scrie Financial Times.

Cresterea rapida a websiteului MySpace.com l-a propulsat ca unul dintre cei mai atractivi aliati pentru motoarele de cautare , care sunt in cautare de noi segmente de audienta online pentru publicitate.

Siteul detinut de mogulul media Rupert Murdoch care are in acest moment peste 80 de milioane de utilizatori inregistrati, este astfel in tratative pentru parteneriate cu principalii jucatori ai cautarilor online prin care acestia din urma vor posta publicitate pe siteul MySpace. In urma unei posibile colaborari, ambele parti vor avea de castigat, afirma specialistii.

"Cei de la MySpace cauta un partener strategic, avand o posibilitate concreta de crestere a incasarilor," apreciaza un executiv din conducerea unei companii ce detine un motor de cautare.

Citeste si:

Rivalitatea pentru atragerea de partea sa siteului MySpace va impulsiona competitia puternica dintre Google si Microsoft care a luat nastere in urma cu an cand miza era pe atunci AOL. Astfel, Google a resusit anul trecut sa incheie un parteneriat cu AOL prin care gigantul online a acceptat sa investeasca mai mult de un miliard de dolari in afacere.

In iunie 205, gigantul media News Corp a cumparat pentru 580 mil. de dolari Intermix Media, o companie care detine peste 30 de site-uri printre care si popularul site de relatii MySpace.com, care acum a devenit o tinta puternica pentru Google si Microsoft.

Acea achizitie a demonstrat la vremea reaspectiva ca oficialii companie News Corp., detinatorul retelei de televiziune Fox, avea in plan sa creeze o divizie de Internet care sa se ocupe de site-urile sale de stiri, sport si divertisment. Compania a anuntat atunci si continua si acum sa investeasca tot mai mult in Internet prin noua divizie.