Cetelem Romania, actuala denumire a Credisson International SRL, a inregistrat o crestere cu circa 37 la suta a volumului de credite acordate pe primele patru luni ale anului, declarat luni, intr-o conferinta de presa, directorul general adjunct Cetelem Romania, Daniel Boaje.

"Pe primele patru luni activitatea noastra a inregistrat o crestere cu circa 37 la suta a volumului de credite acordate si dorim ca in acest an sa lansam cateva produse noi prin care sa ne consolidam pozitia de lider pe piata creditelor de consum din Romania", a spus Boaje.

Cetelem Romania a acordat pana acum un milion de credite, cu un volum al creditelor acordate in 2005 de circa 100 milioane de euro. Pe primele trei luni ale anului, societatea a acordat credite in valoare de 30 milioane de euro.

Credisson International a oficializat trecerea la brandul Cetelem, la un an dupa ce a fost preluta de societatea franceza. Cetelem este filiala furnizoare de credite de consum a grupului financiar francez BNP Paribas si numarul unu pe piata de profil din Europa Continentala. Cu peste 18.000 de angajati si cu o experienta de peste 50 de ani in domeniu, Cetelem a reusit sa patrunda pe piata creditelor de consum in 26 de tari: Franta, Spania, Portugalia, Italia, Germania, Belgia, Slovacia, Cehia, Ungaria, Romania, Grecia, Turcia, China, Brazilia, Maroc, Taiwan, Tailanda etc.

Cetelem a inregistrat un profit brut de peste 630 milioane de euro, calculat la afarsitul anului 2005 si de volumul reditelor acordate de peste 47,4 miliarde de euro in 2006, tot la finele lui 2005.

"Noua identitate Cetelem Romania inseamna pentru clienti oferte si produse mai bune, dar si rezultate mai bune", a spus noul directorul general al Cetelem Romania, Philippe Foursy.

Cetelem intra si pe auto

Compania va oferi in 2006 si produse de creditare pentru nevoi personale, credit auto, dar si carduri de credit, a anuntat luni, in cadrul unei conferinte de presa, directorul general adjunct Cetelem Romania, Daniel Boaje.

"Vom lansa in acest an, in afara creditelor de consum, si creditul auto, cel pentru nevoi personale, si vom intra pe piata cardurilor de credit", a precizat Boaje.

Directorul general Cetelem, Philippe Foursy, a spus ca, desi piata creditelor auto este matura, Cetelem se va concentra pe oferte care sa reuseasca sa atraga cat mai multi clienti.

Creditul auto va fi lansat cat mai curand, potrivit reprezentantilor Cetelem, pentru cardul de credit compania aflandu-se in discutii avansate cu bancile comerciale.

"In ceea ce priveste nivelul creditelor neperformante, pot sa va spun ca procentul este foarte mic in comparatie cu numarul de credite acordate", a spus Daniel Boaje.

Acesta a declarat ca Cetelem Romania are o cota de circa 20 la suta din piata creditelor de consum, piata creditelor de consum in magazin fiind estimata la circa 800 milioane - un miliard de euro.