Directorul general, Aurelian Amuraritei, afirma ca ziarul avea, in 2004, 60% publicitate de stat. C.T. Popescu contesta cifra. Faptul ca ziarul "Adevarul" a incheiat anul 2005 cu pierderi de un milion de euro nu va avea niciun fel de repercusiuni asupra echipei redactionale, nici asupra liniei editoriale a cotidianului, au declarat atat Corina Dragotescu, director editorial, cat si Razvan Mitroi, redactorul-sef al cotidianului.
Paguba, destul de insemnata, ar fi cauzata de pierderile publicitare, considera Aurelian Amuraritei, directorul general al publicatiei. Conform acestuia, in 2004 veniturile din publicitate realizate de ziar s-au facut, intr-o proportie de 60a, din publicitatea de stat, lucru care nu s-a mai intamplat in 2005.
Despre autor:
Sursa: Evenimentul Zilei
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
GALERIE FOTO | Cum arată Hotel Cișmigiu și ce așteptări au cei care-l conduc...
Sursa: wall-street.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
A înșelat-o sau nu Dorian Popa pe Claudia Iosif: Am greșit! Cred că este de...
Sursa: kudika.ro
-
Vista Bank finanțează un parc eolian al grupului Premer Energy
Sursa: futurebanking.ro