Domo, al doilea retailer de electrocasnice, electrice si produse IT&C din Romania, a deschis primul magazin in Bulgaria, fiind astfel primul jucator autohton din acest segment care se extinde si in afara tarii

Domo a inaugurat primul sau magazin din Bulgaria, in Plovdiv, acesta situandu-se in incinta hipermarketului Kaufland din orasul bulgar, ca urmare a parteneriatului incheiat intre cei doi retaileri. Valoarea investitiei se ridica la 200 000 de euro, magazinul Domo avand 500 de metri patrati.

"Brandul Domo este pregatit sa treaca granita Romaniei. Viziunea si valorile companiei, marca pe care o construim zi de zi, experienta noastra de peste 10 ani in retail, puterea financiara si nu in ultimul rand determinarea pe care o avem, sunt elemente care dau consistenta proiectelor de expansiune si ne asigura continuitatea succesului si dincolo de granitele tarii", a declarat Lorand Szarvardi cu ocazia deschiderii noii locatii Domo.

Pe baza parteneriatului incheiat cu retailerul german Kaufland, care prevede deschiderea unui magazin Domo in fiecare locatie Kaufland, retailerul de electrocasnice si electrice are in plan deschiderea altor opt magazine in Bulgaria pana la finalul acestiui an, primele fiind in orasele Sofia si Haskovo, in luna mai. "Suntem mandrii ca partenerul nostru Kaufland a ales sa colaboreze cu Domo si in Bulgaria, in loc sa atraga un retailer local din domeniu. E o recunoastere a parteneriatului de succes pe care l-am dezvoltat in Romania, a bunelor relatii bazate pe transparenta, deschidere, flexibilitate, dar si a performantelor remarcabile obtinute de ambele parti in acest parteneriat", a mai declarat Lorand Szarvardi.

De la inceputul acestui an, Domo a investit 720 000 de euro in deshiderea a patru noi magazine in Romania, in acest an fiind planificate alte cinci magazine, care vor fi inaugurate in orasele cu peste 200 000 de locuitori.

Retailerul de electronice si electrocasnice Domo a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de aproximativ 115 milioane de euro, ceea ce reprezinta o crestere de 15 procente fata de anul trecut. Domo si propusese pentru anul trecut realizarea unei cifre de afaceri de 130 milioane de euro, fata de 100 milioane cat s-a inregistrat in 2004.

Domo este dupa cifra de afaceri al doilea retailer specializat in electrocasnice, electronice, IT si telecom, cu o retea nationala formata din 111 de magazine ce insumeaza peste 37.000 de metri patrati si peste 1200 de angajati.


Despre autor:

Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.