Furnizorul american de servicii online America Online intentioneaza sa lanseze in curand doua noi tipuri ale serviciului de messenger AIM destinate oamenilor de afaceri si companiilor medii si mari , informeaza publicatia PC Pro.

Astfel, oficilaii AOL au semnat un parteneriat cu cei de la WebEx Communications, furnizor de servicii de videoconferinta online. Una din cele doua variante de serviciu este destinata companiilor mici si mijlocii, iar cealalta corporatiilor internationale.

Oficialii AOL au declarat ca numele de cod al acestui proiect va fi AIM Pro, lasand sa se inteleaga ca este posibil ca acesta sa nu ramane numele final al brandului.

Citeste si:

In cazul in care acest proiect se va concretiza, rezultatele vor fi uriase. Astfel, AOL estimeaza pe baza unor date ale companiei de cercetare Radicati Group ca mai mult de 135 de milioane de oameni din cadrul companiilor folosesc serviciile de instant messaging, prefigurandu-se in 2009 o crestere a acestui numar de pana la 477 de milioane.

Potrivit Radicati Group AOL detine o cota de 56% din piata mondiala pe sectorul serviciilor de messenger, rivalii Microsoft si Yahoo avand impreuna restul de 44 de procente.