In afara de promotiile adresate clientilor noi, operatorii de telefonie mobila au oferte atragatoare si pentru clientii vechi. O parte dintre noii clienti ai unei retele pot fi fosti clienti ai unei alte retele. Pentru a nu pierde clienti in favoarea concurentei si a face clientii vechi sa prefere vechea retea, operatorii au pentru abonatii cu istorie mai mare de un an programe de rasplatire.

Operatorii sa-si pastreze clientii vechi prin cresterea calitatii serviciilor oferite si, totodata, prin crearea unor programe de fidelitate destinate chiar acestei categorii de clienti. Din acest motiv, fiecare operator ofera beneficii generoase clientilor care au platit ani de-a randul si au sustinut astfel dezvoltarea companiei.

In fiecare zi

Connex-Vodafone isi rasplateste clientii prin acordarea unor puncte de fidelitate bazate in principal pe volumul facturii si pe vechimea in retea a numarului respectiv. Suma punctelor de fidelitate obtinute pe baza facturii precedente reiese din inmultirea cu trei a valorii facturii in dolar fara TVA. Daca valoarea facturii este mai mare, Connex-Vodafone rasplateste clientul prin puncte suplimentare: intre 100 si 499 puncte, se acorda un bonus de 10%. Daca s-au strans intre 500 si 999 puncte, se acorda un plus de 20%, iar peste 1.000 puncte se acorda 30%.

La acestea se adauga si punctele provenite din utilizarea casutei de mesagerie vocala. La fiecare cinci apeluri primite de casuta, se acorda cate un punct. Daca abonatul are o vechime in retea de peste un an, deja poate primi puncte de fidelitate si pentru perioada trecuta de la primul apel pana in prezent. Punctele se acorda in fiecare luna, in functie de ultima aniversare in retea. Astfel, la un an se acorda 10 puncte suplimentare, dupa doi ani se acorda 20 de puncte si tot asa pana la depasirea a sapte ani, cand se ramane la 70 de puncte.

Pentru fiecare produs achizitionat cu cardul de credit co-branded Connex-Raiffeisen, detinatorul primeste puncte de fidelitate Connex-Vodafone: fiecare 10 lei reprezinta 5 puncte. La prima utilizare, Connex ofera 500 de puncte de fidelitate cadou.

Citeste si:

Punctele se pot folosi pentru a reduce valoarea facturii. Fiecare punct inseamna un cent. Cu punctele se mai pot achizitiona minute gratuite, telefoane si cartele PrePay.

In afara de punctele de fidelitate, Connex-Vodafone mai acorda clientilor care au cel putin un an in retea cateva facilitati. Primele minute vorbite in retea devin gratuite. Pentru majoritatea tipurilor de abonamente, dupa un an clientul primeste 10 minute gratuite lunar. Dupa doi ani, suma minutelor se dubleaza, iar dupa trei ani se ajunge la maximul de 30 minute in retea. Reportabile. Pentru abonamentele cu minute incluse, suma minutelor gratuite in retea poate ajunge pana la 270 minute lunar. Din al patrulea an de abonament, clientul primeste in fiecare luna in care mai marcheaza un an inca 30 minute aniversare in retea nereportabile.

De asemenea, clientii Connex-Vodafone mai au un cont de acces internet prin dial-up cu abonament gratuit si 10 ore incluse nereportabile. Numerele de acces sunt locale pentru fiecare judet si in reteaua fixa Romtelecom. Dupa terminarea celor 10 ore lunare, internetul costa 0,50 dolari/ora.

Alte gratuitati sunt inlocuirea cartelei SIM pierdute de doua pe an calendaristic si transferarea de la un plan tarifar la altul de maximum doua ori pe an. De asemenea, abonament gratuit pe o luna la o noua extraoptiune.

Thank you

Orange a fost primul operator care a introdus conceptul de acordare de puncte in functie de valoarea facturii lunare. Punctele se calculeaza dupa formula: valoarea facturii in dolari fara TVA inmultita cu 30%. Astfel, pentru o factura de 30 dolari se acorda 9 puncte Thank You, iar 10 puncte valoreaza un dolar. Punctele se pot utiliza dupa un an de prezenta in retea.