Reprezentantii Dacia, Renault si Nissan au anuntat ieri constituirea unui departament unic de vinzari directe pentru toate cele trei marci

Directorul comercial din cadrul Automobile Dacia, Jean-Michel Sicre, a declarat ieri ca noua structura isi propune sa dezvolte si sa ofere clientilor celor trei marci un set de servicii care sa vina in sprijinul proprietarilor de flote auto.

Prin departamentul de vinzari directe vor putea fi incheiate contracte de intretinere a automobilelor, vor fi oferite servicii de inchiriere pe termen lung si servicii de asigurare.

Divizia specializata de leasing a constructorului francez, Renault Credit International (RCI) Leasing Romania, va veni cu propunerile de finantare.

Vinzari cu cinci cifre

Seful departamentului de vinzari directe, Dan Boiangiu, a declarat ca se asteapta ca noua structura sa genereze un potential de vinzari de peste 14.000 de autovehicule in acest an. Potrivit oficialilor celor trei companii constructoare de automobile, printre categoriile de potentiali clienti se numara institutiile centrale, cum ar fi Guvernul sau Parlamentul, institutiile de servicii publice si marile companii romanesti sau multinationalele. Tot in targetul noului departament vor intra si societatile de taximetrie si companiile de inchirieri auto.

Fiecare categorie de clienti va avea ca interlocutor un Key Account Manager, care va putea oferi informatii cu privire la toate produsele celor trei marci, modalitatile de finantare, serviciile disponibile si va gestiona solicitarile privind achizitionarea de vehicule.

In plus, administratorii de flote vor avea acces la o sectiune specializata denumita "My Fleet" si care este afisata pe paginile de Internet ale site-urilor din Romania de la Dacia, Renault si Nissan.

Piata de leasing urca la 1,6 miliarde de euro

Potrivit datelor furnizate de Asociatia Societatilor de Leasing din Romania (ASLR), valoarea preliminara a contractelor de leasing la sfirsitul primelor trei trimestre din 2005 a fost de 1.599,8 de milioane de euro. Aceasta cifra reprezinta aproximativ 90% din valoarea contractelor incheiate pe intreg anul 2004.

In functie de structura pietei de leasing, autovehiculele detin in continuare cea mai mare pondere din valoarea contractelor de leasing. La nivelul ASLR, autovehiculele au detinut o cota de peste 90% din totalul contractelor. Din aceasta categorie, autoturismele si-au adjudecat mai mult de doua treimi, in timp ce autoutilitarele, autovehiculele comerciale si autobuzele au avut o pondere de 23,6%.


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.