La un sondaj cu privire la compania cu cea mai solida reputatie in Germania, circa 2.500 de persoane reprezentative pentru esalonul managerilor au cazut de acord: pentru al patrulea an la rand, Porsche AG a fost compania votata numarul 1, indiferent de domeniul de activitate.

In fiecare an, "manager magazine" publica renumitul studiu "Imageprofile" (n.a. Profil de imagine), impreuna cu Institutul de sondare a opiniei publice Emnid din Bielefeld. Sunt luate in considerare opt criterii, precum calitatea sofatului, inovatiile, comunicarea, atractivitatea pentru angajati, orientarea salariatilor, raportul pret-profit, puterea financiara si dezvoltarea companiei.

Anul acesta, in ceea ce a fost a 13-a editie a celebrului studiu, industria de automobile din Germania si-a aparat locurile fruntase de pe podium. Mai mult, de la ultima analiza efectuata, Porsche AG si-a marit avansul fata de concurenti.

In clasamentul general, care a cuprins 177 de companii din 16 domenii de activitate, producatorul de automobile din Stuttgart a acumulat 910 puncte dintr-un maximum posibil de 1.000, clasandu-se inainte rivalilor de la BMW (872 puncte) si de la Audi (841 puncte). Restul pozitiilor din Top 10 au fost ocupate, in ordine, de adidas, Puma, Google, Coca Cola, SAP, Toyota si Bosch.