"Este un proiect aflat in studiu. Valladolid nu functioneaza la intreaga capacitate, iar Clio dispune de aceeasi platforma ca si Modus. Potrivit unor surse sindicale citate de publicatie, la Valladolid ar urma sa fie produse 300 de automobile Clio pe zi, incepand cu ultimul trimestru al anului. Clio, care a fost desemnat automobilul anului 2006, este produs in prezent la fabrica Flins, din Franta, si la Bursa, din Turcia. Publicatia "Le Parisien" a reluat zvonurile legate de planul de dezvoltare, care va fi prezentat de presedintele si directorul executiv al grupului, Carlos Ghosn, privind majorarea productiei cu un milion de vehicule, si a marjelor de profitabilitate la 6-8%, sustinand, de asemenea, ca Renault va renunta la participarea la Formula 1, din 2007.

Skoda va lansa un nou model

Skoda va lansa la Salonul Auto de la Geneva, de la sfarsitul lunii februarie cel de-al patrulea model al companiei, Roomster, prezentat ca si concept in anul 2003, la Salonul de la Frankfurt. Conceptul Roomster are interiorul variabil, portbagaj cu volum mare, prin multiplele spatii de depozitare.

Clientii vor putea alege intre trei versiuni de motorizare pe benzina si trei diesel, cuplate atat la o cutie de viteze automata, cat si la una manuala. Roomster va fi produs la fabrica de la Kvasiny si, din vara acestui an, va fi comercializat, pe cele mai importante piete din Europa, inclusiv in Cehia.

A venit urmasul lui Musso

Citeste si:

Compania Interauto, membra a grupului AutoItalia, importator al automobilelor Ssangyong in Romania, a lansat oficial a modelului SUV Kyron pe piata romaneasca. Noul model inlocuieste fostul model Musso, care a avut vanzari bune in Romania, atunci cand Ssangyong era parte a grupului Daewoo.

Finalizarea noului model a costat 246 milioane dolari. Ssangyong Kyron este disponibil in Romania in trei variante de echipare si cu doua versiuni de transmisi. Ca si la Musso, motorizarea este de origine Mercedes-Benz.

Romania, o piata profitabila pentru Mitsubishi

Romania a intrat in atentia Mitsubishi Motors Europe, ca fiind una dintre putinele tari est-europene care, desi au o piata auto relativ mica, prezinta un potential ridicat pentru afacerile cu masini. Rezultatele financiare inregistrate de companie in anul 2005 au evidentiat ca, pe langa pietele deja consacrate si catalogate ca fiind extrem de profitabile, cum este cazul Rusiei sau cel al Germaniei, tari precum Turcia, Ucraina, Grecia, Israel sau Romania devin din ce mai interesante din punctul de vedere al vanzarilor auto.

Potrivit raportului financiar pe anul 2005, Mitsubishi Motors Europe a realizat anul trecut un total de 265.685 unitati vandute, insemnand o crestere de 17,7% fata de vanzarile inregistrate in anul 2004. Oficialii companiei spun ca 2005 este al doilea an consecutiv de crestere, depasindu-se totodata si obiectivul propus, de 260.000 de unitati vandute. In Romania, cu 1.251 de unitati vandute anul trecut, s-a inregistrat o crestere de 66%, mai ales datorita succesului modelului Colt, care a castigat in 2005 titlul de "Masina anului in Romania". "Cu un nou val de produse noi, inclusiv primele masini pe noua platforma pentru segmentul C si, cel mai important, noul L200, anul 2006 va fi unul foarte interesant pentru Mitsubishi Motors Europe", a declarat Tim Tozer, presedinte si CEO Mitsubishi Motors Europe.