Experienta acumulata in piete dezvoltate, tendintele economice, necesitatile de marketing si solutiile de comunicare vor fi dezbatute in cadrul seminariilor din acest an gazduite de AdPrint Festival la care "Averea" este partener media.

Millenium Communications, organizatorul AdPrint, continua astfel o traditie recunoscuta in piata publicitatii, aceea de a prezenta, pe langa un juriu de exceptie, si cele mai bune seminarii de advertising sustinute pe parcursul unui an in Romania.

"Atat pentru oamenii de marketing, cat si pentru creativi seminariile sunt deosebit de importante", a declarat Andrei Bortun, directorul AdPrint Festival. "Romania se apropie cu pasi rapizi de piata europeana, concurenta se inaspreste iar asteptarile consumatorului cresc.

Tocmai de aceea prezentam la AdPrint solutiile altor piete la probleme de comunicare cu care, foarte curand, si Romania se va confrunta.

Si tot la AdPrint se dezbat tendinte si solutii cu care se vor confrunta in viitor aceste profesiuni convergente - cea de om de marketing si cea de publicitar", a precizat Bortun.

AdPrint Festival debuteaza in forta pe 2 februarie cu o serie de seminarii care au menirea de a spori know how-ul creativilor si al oamenilor de marketing.

Vorbitorii la aceste seminarii sunt membri ai juriului si invitati speciali ai festivalului. Joe De Souza si Don Shelford, directori de creatie la Wieden & Kennedy - Amsterdam, vor sustine un seminar in echipa.

Citeste si:

Astazi cei doi lucreaza pentru clienti ca Gore-Tex, Coca-Cola Company (POWERade), Heineken, HypoVereinsbank, Nike, Sharp, Siemens si Vodafone.

O alta echipa de creatie ce face parte din juriu, formata din Phil van Duynen si Koen Demar, Directori de Creatie ai Ogilvy Group - Belgia, va gazdui un seminar la AdPrint.

Milka Pogliani, Presedinte si Executive Creative Director al McCann-Erickson Worldgroup, Milano va sustine un al treilea seminar in cadrul festivalului. Un al patrulea seminar va fi oferit de Linotype, una dintre cele mai mari biblioteci de fonturi din lume.

Multe dintre fonturile comune care se folosesc astazi peste tot in lume si care se gasesc aproape in orice PC apartin bibliotecii Linotype.

Expozitiile cu cele mai bune printuri publicitare europene si petrecerile din fiecare seara vor implini spatiul AdPrint, oferind totodata contextul perfect unor confruntari de idei intre oamenii de marketing si creativi.

Acest spatiu se dovedeste, deci, foarte important in identificarea si cunoasterea mai buna a partenerilor de afaceri. Cea de-a saptea editie a AdPrint Festival se va desfasura intre 2 si 5 februarie la Brasov.