Cumparatorul Daewoo Automobile Craiova va trebui sa-si orienteze cea mai mare parte a productiei catre export pentru ca investitia sa fie rentabila, avand in vedere ca potentialul de absorbtie al pietei romanesti este limitat, sunt de parere reprezentanti ai industriei auto. "Ford, General Motors, Renault sau alta companie nu vor cumpara Daewoo Craiova pentru a vinde masini in Romania, pentru ca piata auto a ajuns la potentialul maxim. Nimeni nu cumpara o fabrica pentru a produce 30.000 de masini pe an, cate ar putea fi vandute pe piata romaneasca", a apreciat directorul general Renault Nissan Romania, Nicolas Ianculescu.

Vicepresedintele Automobile Dacia, Constantin Stroe, confirma, la randul sau, ca potentialul investitor va trebui sa se axeze pe pietele externe, aratand ca uzina nu poate fi rentabila daca ar produce mai putin de 150.000 de autovehicule, volum care nu poate fi absorbit de piata interna. Directorul general al Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile, Marius Carp, spune si el ca investitia in noi utilaje nu s-ar justifica daca ar fi construite mai putin de 200.000 de masini pe an. Pe lista investitorilor interesati de preluarea producatorului roman de automobile au fost vehiculate nume precum GM, Ford si Renault Nissan.