Dupa cum a declarat pentru Wall-Street Oana Bornaz, CEO al AXIGEN, startegia companiei Gecad este aceea de a adauga produsului acele caracteristici inovatoare care sa il ridice peste nivelul solutiilor de mesagerie existente acum pe piata." "Vom continua sa investim in AXIGEN pentru a transforma primul server de mail produs in Romania intr-o solutie profesionala cu care sa ne impunem pe piata internationala," a adaugat aceasta.

Dezvoltarea si lansarea pe piata a mail serverului AXIGEN a necesitat o investitie de 2.000.000 EURO, investitie ce va fi amortizata in aproximativ 3 ani, estimeaza reprezentantii GECAD.

Avand in vedere faptul ca AXIGEN Mail Server a fost lansat cu numai doua luni in urma, principalul obiectiv al companiei este acela de a creste numarul de utilizatori tocmai pentru a mentine in crestere cifra de vanzari. Astfel, oficialii GECAD au afirmat ca este premature pentru a inainta niste cifre pentru primele luni de la lansare, dar si pentru perioada imediat urmatoare.

Strategia de dezvoltare AXIGEN pe piata internationala se bazeaza in pe distribuitori dar si pe vanzari directe. Deocamdata, cei doi distribuitori din Marea Britanie, respectiv Ungaria ne vor ajuta sa ne extindem prezenta in aceste doua tari. Prin vanzari directe am reusit deja sa ne atragem clienti din Statele Unite.

Din experienta anterioara, veniturile din vanzarea unui astfel de produs software provin in proportie de 30% din America de Nord, 30% din Uniunea Europeana, 30% din Japonia si 10% din restul lumii.

AXIGEN a aparut dupa mai mult de un an si jumatate de dezvoltare, cu scopul de a oferi utilizatorilor de posta electronica exact acel nivel de siguranta atat de necesar astazi, cand nu numai virusii, ci mai ales atacurile in scopuri bine definite ne ameninta sistemele informatice.

Citeste si:

Folosindu-se de experienta acumulata anterior, in timpul dezvoltarii de produse antivirus inclusiv pentru servere de mail, specialistii AXIGEN au realizat un produs care insumeaza o serie de inovatii si caracteristici unice.

AXIGEN este, de aceea, solutia ideala pentru orice companie care doreste un produs realizat si sustinut in Romania, de catre o echipa de dezvoltare cu experienta internationala deja dovedita: in acest caz, exista doua avantaje: cel mai bun raport pret/calitate, respectiv posibilitatea de beneficia de suport in limba materna direct de la producator.

Prima recunoastere a calitatii AXIGEN a venit insa din tara, odata cu lansarea nationala: serverul de mail realizat de GECAD TECHNOLOGIES a primit, la Binary 2005, premiul pentru cel mai bun produs, la categoria "servicii Internet". In plus, AXIGEN este, de putin timp, Red Hat Ready for RH Enterprise Linux 4, o recunoastere importanta a competentei echipei de dezvoltare.

Ca la orice produs software care se adreseaza pietei profesionale, schema de licentiere este cat se poate de atractiva si se bazeaza pe doua caracteristici extrem de avantajoase pentru administratorii de sistem: in afara de versiunea de testare, AXIGEN Mail Server este disponibil inclusiv intr-o versiune FREE StartUp, destinata intreprinderilor mici si medii (detalii pe www.axigen.com) cu pana la 9 utilizatori.

Pretul propus de Axigen nu este deloc ridicat. Pentru o companie cu 25 de angajati, licenta poate fi cumparata pentru 200 de dolari, iar in cazul unei companii ceva mai mari, cu 500 de angajati, costul total se ridica la 1250 de dolari. In plus, AXIGEN ofera si suport tehnic gratuit in primul an de utilizare, perioada dupa care acesta va reprezenta 12% din valoarea licentei.