Cum comunica online-ul in sectorul offline?

Agentia Elevate Media promoveaza in premiera pentru piata de publicitate din Romania un produs exclusiv online prin intermediul unui canal nou de comunicare, intr-un spatiu de neocolit: reclama in lift.

Astfel, incepand cu luna decembrie, portalul de stiri Wall-Street, cea mai importanta sursa de informare online din sectorul de business, a lansat alaturi de Elevate Media prima campanie de promovare a unui site pe acest tip de suport neconventional.

"Acest parteneriat incheiat cu agentia Elevate Media reprezinta pentru Wall-Street.ro prima forma de promovare in segmental offline. Dorim sa ne apropriem cat mai mult de potentialii nostri cititori, iar aceasta forma de comunicare complementara si inovativa este conforma strategiei noastre," a precizat Mihai Seceleanu, CEO-ul siteului.

Pina in acest moment, au fost amplasate panouri publicitare, sub forma unor tablouri inramate, in principalele zone rezidentiale ale Capitalei, precum zona Unirii, Piata Victoriei,Tineretului sau Bdul Mihalache.

Reclama in lift reprezinta un suport media atat de tip OOH (Out of Home Advertising), cat si de formatul VCTH ( Very close to Home), un concept propriu de advertising dezvoltat pentru spatiile de reclama oferite de lifturile din blocuri. Acest suport faciliteaza o apropiere foarte mare de locuinta publicului tinta, atat fizic cat si emotional.

Care sunt avantajele unui astfel de suport?

In ceea ce priveste avantajele acestui suport media, elementele de diferentiere de alte canale de comunicare sunt urmatoarele:

• Forma de reclama complementara, inovativa
• Apropiere foarte mare atat din punct de vedere fizic cat si emotional de consumatori
• Rata de peste 90% a celor care citesc mesajul publicitar- lipsa de cele mai multe ori a altor activitati intr-un spatiu inchis, captiv face tablourile publicitare atractive si, in consecinta, provoaca o reactie pozitiva persoanelor din lift
• Rata de memorare a mesajului publicitar ce intrece normele majoritatii celorlalte forme de reclama, care au rata cuprinsa intre 20% si 30%; lipsa oricarei alte surse de distragere a atentiei ii face pe cei din lift sa ramana concentrati la mesajul publicitar;
• Un grup tinta ce poate primi mesajul publicitar de-a lungul intregii zile, in fiecare zi, chiar inainte de a lua decizii importante legate de cumpararea unui produs sau serviciu

Tudor Maxim, Managing Director al agentiei Elevate media a declarat: ,, Vrem sa contribuim la succesul companiilor medii si mari, dar si la succesul companiilor mici ce isi desfasoara activitatea intr-o zona restransa, locala, dar care au bugete limitate pentru investitii in publicitate la nivel de intreg Bucurestiul sau pentru tot teritoriul Romaniei. "

"Exista un potential foarte mare pentru dezvoltarea publicitatii indoor din Romania in conditiile in care avem un mediu concurential tot mai competitiv, bugetele de publicitate cresc de la an la an, iar mijloacele traditionale de publicitate au de multe ori o eficienta scazuta," a adaugat acesta.


Despre autor:

Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.