BCR va aplica un comision de 4 lei per plata factura pentru clientii institutiei si 8 lei pentru restul, dorind astfel sa incurajeze utilizarea echipamentelor automate de plata, scrie MEDIAFAX.
"BCR va continua sa incurajeze plata facturilor prin echipamente automate in detrimentul platilor la ghiseele bancii, recent banca instaland o retea de 400 de astfel de aparate. Daca urmarim evolutia numarului de tranzactii facute de clienti cu ajutorul unui casier si cele facute fara ajutorul unui casier, adica de client insusi prin internet banking, POS, ATM, automate bancare, observam o crestere de la o medie anuala de 68% in 2011, la 73,5% in 2012, ajungand in decembrie 2012 la aproximativ 76%", a declarat intr-un comunicat Bogdan Marin, director executiv Canale Retail din cadrul bancii.
Astfel, reiese ca exista un apetit tot mai mare al clientilor BCR pentru operatiuni cu numerar prin canalele automate (ATM, self service) si fara numerar prin canalele electronice (POS, internet banking).
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro