De altfel, Libertatea si Cancan au fost intre primele zece locuri si in privinta audientei, Libertatea inregistrand in decembrie anul trecut circa 3,7 milioane de clienti unici, in timp ce Cancan a avut in jur de 2,7 milioane de unici.
Cele aproximativ 2.800 de site-uri de internet monitorizate de BRAT au atras anul trecut la rate card circa 156,3 milioane de euro, adica in jur de un sfert din cele 656 milioane de euro atrasein total in 2012 de presa scrisa, radio, online si OOH (panotaj stradal, reclame in lifturi, toalete, parcari, sali de asteptare).
Datele de publicitate la rate card sunt foarte diferite de investitiile nete in publicitate, discounturile aplicate sumelor brute fiind unori si de 80- 90%.
Citeste intregul articol pe Wall-Street.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în săptămâna 1-7 aprilie în funcție de zodie
Sursa: garbo.ro
-
Emi Gal, fondatorul român care facilitează oamenilor lupta eficientă cu cancerul
Sursa: start-up.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 29 martie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Eleni Skoura, ING Bank: Personalizarea înseamnă informația potrivită, la...
Sursa: futurebanking.ro
-
Inspector ITM, reţinut după ce ar fi beneficiat de un plin de benzină pentru...
Sursa: wall-street.ro