De altfel, Libertatea si Cancan au fost intre primele zece locuri si in privinta audientei, Libertatea inregistrand in decembrie anul trecut circa 3,7 milioane de clienti unici, in timp ce Cancan a avut in jur de 2,7 milioane de unici.
Cele aproximativ 2.800 de site-uri de internet monitorizate de BRAT au atras anul trecut la rate card circa 156,3 milioane de euro, adica in jur de un sfert din cele 656 milioane de euro atrasein total in 2012 de presa scrisa, radio, online si OOH (panotaj stradal, reclame in lifturi, toalete, parcari, sali de asteptare).
Datele de publicitate la rate card sunt foarte diferite de investitiile nete in publicitate, discounturile aplicate sumelor brute fiind unori si de 80- 90%.
Citeste intregul articol pe Wall-Street.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro