"Cu tot cu fondurile europene, cred ca putem sa cheltuim peste trei miliarde de euro. (...) Discutam de partea de buget dupa ce bugetul va fi aprobat", a afirmat ministrul, citat de MEDIAFAX.
El a aratat ca transporturile trebuie privite ca un ansamblu intre toate caile de comunicatie, iar cel mai mare profit pentru Romania va fi atunci cand se va reusi legarea portului Constanta de Europa.
Fenechiu a adaugat ca se va ocupa de coridorul feroviar, in conditiile in care coridorul IV rutier nu mai este in sarcina Ministerului Transporturilor.
Legat de Programul Operational Transport (POS-T), oficialul a afirmat ca in prezent banii sunt blocati doar pe domeniul de transport rutier, dar spera ca programul sa fie deblocat integral in primul trimestru din acest an.
El a precizat ca in prezent gradul de rambursare prin POS-T este de sub 10%, iar nivelul de contractare este "spre 50%".
"Daca nu ajungem anul acesta la contractare 100%, la anul nu mai putem ajunge. (...) Important este ca pana la sfarsitul lui 2015 sa tragem cat mai mult. (...) Eu vreau sa fie si contractare si utilizare aproape de 100%", a afirmat ministrul.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro