Porsche Romania, importatorul marcilor Audi, Porsche, SEAT, Skoda, Volkswagen si Volkswagen Autovehicule Comerciale, anunta dezvoltarea proiectului Weltauto, pentru comercializarea autovehiclulelor de ocazie.

La exact un an de la inaugurarea proiectului-pilot din Bucuresti, un al doilea centru Weltauto s-a inaugurat la Suceava. Operat de catre compania "Auto Mitric", dealer Volkswagen, centrul auto se intinde pe o suprafata de 2,500 mp, pe care pot fi expuse in permanenta cel putin 25 de autovehicule. In plus, alte 80 de masini pot fi oferite oricand, in functie de solicitarile clientilor. Parcul auto poate fi vizualizat si la www.automitric.ro.

Conform specialistilor, piata automobilelor de ocazie din Romania nu a fost, pana de curand structurata si organizata. De aceea, importul individual si diversele experiente personale ale clientilor-persoane fizice au dus la formarea unei imagini cel putin neclare, daca nu negative, asupra comertului cu vehicule rulate.

"Acest lucru a inceput sa se schimbe doar in ultimul timp, in perspectiva aderarii Romaniei la Uniunea Europeana, cand, conform noii legislatii, se va putea inmatricula orice tip de autovehicul. Conceptul reprezentat de Weltauto urmareste aceasta tendinta pe care isi propune sa o dezvolte. Concret, seteaza noi standarde si, de ce nu, incearca sa schimbe mentalitati. Avantajul nostru este acela al experientei pe piete traditionale dar si in plina dezvoltare din Europa", explica Franz Fruehwirth, director General Porsche Romania.

Marca Weltauto reprezinta un concept dezvoltat de Porsche Holding, concept prin care clientii au garantia serviciilor primite, la acelasi nivel peste tot in Europa: "Noi, la Weltauto, nu oferim doar autovehiculul in sine, ci si un intreg pachet de servicii. Ma refer aici la garantia tehnica ce se refera la capacitatea functionala a autovehiculului, dar si la garantia morala a acestuia, cu implicatii directe asupra istoricului", declara Horatiu Moldovan, director Weltauto Romania. Orice posibil client poate verifica in cateva minute intregul istoric al autovehicului de care este interesat, de la prima inmatriculare pana la ultimul client, incluzand toate interventiile de service.

Mai mult, la Weltauto nu se comercializeaza decat automobile al caror istoric poate fi demonstrat sau care au suferit reparatii doar in service-uri autorizate. "Pe aceasta piata dinamica, diferenta o va face calitatea serviciilor oferite. Iar increderea clientului este esentiala", concluzioneaza directorul Weltauto. Inaugurarea celui de-al doilea centru Weltauto la Suceava reprezinta startul unei noi faze de dezvoltare propuse de compania germana. Un al treilea centru va fi inaugurat pana la sfarsitul anului la Focsani, urmand ca in 2006 reteaua sa se dezvolte omogen in intreaga tara.


Despre autor:

Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.