BVB incearca astfel sa atraga noi companii in piata principala, dupa ce din aprilie 2008 si pana in prezent nu a mai fost realizat niciun IPO de succes al unei companii private. Oferta publica initiala realizata de Teraplast (TRP) este ultimul exemplu pozitiv in acest sens, scrie Wall-Street.ro.
Tarifele percepute de BVB variau in functie de marimea companiei si puteau ajunge la cateva zeci de mii de lei. De asemenea, Bursa de la Bucuresti mai percepe si un comision de 0,135% din valoarea ofertelor publice initiale de vanzare.
Citeste mai mult pe Wall-Street.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
Cine sunt câștigătorii premiilor RoFintech Awards 2024?
Sursa: futurebanking.ro
-
O companie importantă de logistică și transport achiziționează 100 camioane...
Sursa: wall-street.ro
-
10 Mesaje pe care ar trebui să le lipim prin toată casa ca să le vedem cât...
Sursa: kudika.ro