Interactive Intelligence Group Inc., furnizor global de solutii integrate pentru comunicatii de business, estimeaza ca aproximativ 30% dintre companii la nivel global utilizeaza in prezent social media pentru furnizarea de servicii de asistenta.

„Retelele sociale s-au dezvoltat extrem de mult in ultimii ani, iar consumatorii prefera acest canal de comunicare in relatia cu companiile private, deoarece pot crea un impact mai mare in randul publicului, determinand astfel organizatiile sa reactioneze mai rapid la plangeri sau solicitari. Plecand de la aceste considerente, tot mai multe companii au sesizat necesitatea furnizarii de servicii de asistenta si prin intermediul social media, in majoritatea cazurilor integrand in cadrul centrelor de contact solutii software dedicate”, a declarat Marcin Grygielski, Territory Manager pentru Europa de Est al Interactive Intelligence, scrie Wall-Street.ro.

Potrivit celor mai recente statistici referitoare la utilizarea retelelor sociale, aproximativ 90% dintre utilizatorii europeni de internet folosesc in mod frecvent social media, mai bine de jumatate dintre acestia accesand zilnic un site de socializare. Dintre utilizatori, peste 45% si-au manifestat nemultumirea in legatura cu produsele sau serviciile companiilor private prin intermediul comentariilor postate pe retelele sociale.

Pe plan local, aproximativ 50% dintre utilizatorii romani de internet acceseaza zilnic social media, in timp ce peste 75% dintre acestia au folosit retelele sociale pentru a-si arata nemultumirea fata de produsele sau serviciile companiilor private.

Citeste intregul articol pe Wall-Street.ro.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.