Accesul direct la persoane si informatii variate face ca reputatia profesionala sa nu mai fie cladita doar pe performanta activitatii tale, ci si pe o serie de demersuri care sa iti creasca vizibilitatea in fata celor care pot aprecia cel mai bine realizarile tale.

Conform cercetarilor din cadrul Universitatii Michigan, crearea unui brand personal puternic are la baza punctele tale forte care sunt valorificate de catre piata si societate, in mod activ. "Nu mai putem astepta ca alti oameni sa ne creasca vizibilitatea profesionala, sa ne amplifice tocmai aceste puncte forte", spune Marin, potrivit Wall-Street.ro.

Potrivit acesteia, o perspectiva falsa asupra personal branding-ului este faptul care prezinta o imagine creata si mai putin reala. Astfel, este necesara introducerea conceptului de brand autentic, aceasta insemnand ca atunci cand te gandesti sa iti administrezi imaginea proprie intr-o modalitate profesionista si consecventa, te uiti mai intai la tine si la ceea ce exista pretios in stilul tau de lucru si de a trai. Deci, amplifici ceea ce ai mai bun, in mod autenticiti descoperi punctele forte si investesti in acestea in mod constant.

Un brand autentic se construieste prin comunicare constanta si consecventa, pe toate canalele relevante. Dincolo de zona online, care iti ofera o parte importanta a dezvoltarii unui brand puternic, afacerile se construiesc in continuare pe relatiile dintre oameni. Prezenta personala si construirea unei relatii de durata cu partenerii de business fac diferenta intre un brand sustinut si unul care se zbate sa supravietuiasca.

Citeste intregul articol pe Wall-Street.ro.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.