Balet, desen, cursuri de patiserie la Paris sau de leadership creativ cu profesori precum Oana Pellea. Pe toate acestea le-a facut in ultimii ani, in acelasi timp fiind si directorul general al Leo Burnett, al doilea grup de comunicare de pe piata locala. A invata este un lucru "relaxant si satisfacator" pentru invitata Ioana Iordache.

In plus, nu isi doreste sa fie in “procentul urias de oameni de peste 25 de ani care nu evolueaza”.

“Este o cifra undeva in jurul a 90%. (...) Avem putere sa recunoastem ca suntem departe de a fi grozavi si ca pe langa noi sunt foarte multi oameni destepti de la care putem invata. In publicitate nu prea sunt astfel de oameni, pentru ca suntem o rasa de aroganti. Cresterea asta peste noapte, in care oameni de pe bancile scolii au devenit in unu, doi ani directori de department nu a facut deloc bine, ne-am luat nasul la purtare nemeritat. Ni se pare ca suntem mai destepti decat clientii, ca detinem noi adevarul si nu este asa. Pentru ca noi vedem lucrurile dintr-un unghi si ni se pare ca acela este cel mai important. Comunicarea este importanta, dar in marketing sunt un milion de alte lucruri importante”.

Citeste in continuare interviul cu Ioana Iordache, pe wall-street.ro.