Coca-Cola, Apple si IBM sunt cele mai valoroase trei branduri din lume, Apple reusind, intr-un singur an, sa-si creasca valoarea cu 129%, depasind astfel IBM, conform topului Interbrand pe 2012.

Coca-Cola a evoluat cu 8% fata de anul precedent, cand compania crestea indicele cu doar 2%, pana la 77,8 miliarde dolari. Apple se situa in 2011 pe locul 8 si, in decurs de un an, a ajuns pe locul doi, brandul valorand 76,5 miliarde de dolari.

IBM a inregistrat o crestere de 8%, pana la 75,5 miliarde de dolari, scrie wall-street.ro.

O crestere importanta a inregistrat si Samsung, compania reusind sa-si creasca valoarea cu 40%, pana la 32,8 miliarde de dolari. De altfel Samsung este singura companie din top 10 care nu este din SUA.

Afla mai multe despre cele mai puternice companii din lume pe wall-street.ro.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.