Trei fabrici, sapte depozite si 14 marci comercializate – asa poate fi rezumata prezenta Coca-Cola in Romania, un business-simbol al capitalismului.

Coca-Cola HBC Romania a fost infiintata in 1991 si se ocupa cu imbutelierea si comercializarea celor 14 branduri Coca-Cola pe piata locala in fabricile din Ploiesti, Timisoara si Vatra Dornei.

Pentru prima data in cei peste 20 de ani de prezenta pe piata locala, cei de la Coca-Cola au dat publicitatii un studiu care evalueaza impactul sistemului Coca-Cola in economia locala, relateaza wall-street.ro.

Ethan B. Kapstein, profesor de economie din SUA, a coordonat studiul in perioada ianuarie-octombrie 2011 si, pe baza datelor financiare din anul fiscal 2010, a ajuns la concluzia ca “sistemul Coca-Cola” genereaza o valoare adaugata in economia Romaniei de 446 milioane de euro (0,37% din PIB)”. Aceasta valoare adaugata a fost calculata ca o suma dintre salariile populatiei, profituri si taxe.

Studiul indica totodata ca din valoarea adaugata totala (directa si indirecta), aproximativ 46% (204 mil. euro) este varsat sub forma de taxe si impozite la stat (echivalentul a 0,57% din veniturile fiscale ale statului roman).

Afla mai multe despre ce se intampla in culisele afacerilor Coca-Cola in Romania pe
wall-street.ro.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.