Apple, cel mai valoros brand din lume evaluat la 100,239 de miliarde de euro este urmat de portofoliu de branduri al Coca Cola Company evaluat la 59.978 de miliarde de euro si de Microsoft evaluat la 53,973 de miliarde de euro.

Primele zece dintre cele mai valoroase branduri din lume se regasesc in Statele Unite ale Americii, conform topului Eurobrand Global 100.

LVMH ramane cea mai valoroasa firma din Europa, fiind evaluata la 34.306 de miliarde de euro (ocupa locul 14 in top 100 cele mai valoroase branduri din lume). Aceasta este urmata de Vodafone cu o valoare de 28.578 de miliarde de euro si de brandurile aflate in portofoliul firmei AB INBEV, cu o valoare de 28,021 de miliarde de euro.

China Mobile, firma a carei portofoliu de branduri se ridica la 43,983 de miliarde de euro (ocupa locul 11 in top 100 cele mai valoroase branduri din lume) ramane pe prima pozitie in Asia.

Gerhard Hrebicek, directorul executiv al eurobrand si presedintele Institutului European de Branduri, a facut un sumar al celor mai recente constatari, dupa cum urmeaza:

Europa este “continentul bunurilor de consum” si este lider in materie de „branduri longevive”, America de Nord si-a construit un renume in domeniul IT& Tehnologie – reprezentand „ business-ul noilor branduri “.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.