Cum a reusit Violeta Luca la o “varsta frageda” sa conduca unul dintre cele mai mari lanturi de magazine electroIT din tara.

@Wall-Street Lunch este un feature editorial deja traditional: interviuri inedite acordate jurnalistilor nostri de catre cei mai reprezentativi oameni din businessul romanesc, intr-un cadru informal si relaxat.

O mai intalnisem pe Violeta de cateva ori, in diferite conferinte de presa, si in acele ocazii si-a exprimat concis, calm, ideile. Pe vremea aceea, cu mai putin de un an in urma, ocupa pozitia de director de marketing al companiei, proaspat venita de la Whirlpool. In tot acest timp a devenit director executiv adjunct si apoi director executiv, conducand un business de peste 110 milioane euro si peste 800 de angajati.

In timp ce traversam Bulevardul Aviatorilor, spre restaurantul Gallo Nero, locul ales de ea pentru a ne intalni, ma gandeam ca va fi interesant sa aflu toata povestea ascensiunii sale si momentele “picante” din aceasta – voiam un interviu relaxant si care sa motiveze tinerii sa lupte pentru a ajunge la varf.

Citeste articolul complet pe Wall-Street.ro.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.