Piata romaneasca de publicitate online va ajunge la cinci milioane euro in 2006, conform estimarilor facute de principalii operatori ai pietei, cu prilejul seminarului "Publicitatea online: instrumente si strategii".
Publicitatea orientata contextual, platita pe rezultate (per click), va inregistra cea mai rapida crestere, iar supraincarcarea spatiilor site-urilor mari cu publicitate va conduce la un interes crescut pentru site-urile mai mici, cu continut de nisa.
Participantii au apreciat ca blog-urile si continutul creat de persoane va fi tot mai atractiv pentru "internauti", deci si pentru advertiseri, iar pop-up-ul va disparea de tot, in timp ce bannerul traditional va pierde din importanta.
Despre autor:
Sursa: Banii Nostri
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Când nu mai poți avea încredere în nimeni... ai încredere în sufletul tău
Sursa: kudika.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
Cine sunt câștigătorii premiilor RoFintech Awards 2024?
Sursa: futurebanking.ro
-
O companie importantă de logistică și transport achiziționează 100 camioane...
Sursa: wall-street.ro