"Cercetarea pietei de telefonie mobile ne face sa intelegem mai bine ce vor utilizatorii, ce aplicatii utilizeaza, cand si cat le utilizeaza, iar informatiile transmise de acestia firmelor de cercetare vor ajuta la dezvoltarea de noi produse, la imbunatatirea celor existente", a spus seful asociatiei americane, la conferinta dedicata business-ului de aplicatii mobile ZF Mobilio. Apps & Business Forum, citat de MEDIAFAX.
Potrivit lui Michelson, aplicatiile ajuta companiile sa se conecteze cu clientii lor, sa inteleaga comportamentul acestora si ce utilizeaza zi de zi.
"Oamenii stau acasa si se uita la TV, butoneaza mobilul si laptopul in acelasi timp. Un aparat este conectat la aceste echipamente si, prin informatiile transmise, ne ajuta sa intelegem ce fac oamenii si la ce se uita, ce reactii au. Nu este o invadare a spatiului privat pentru ca oameniilor li se cere acordul", a mai spus reprezentantul MMRA.
ZF Mobilio este organizat de Ziarul Financiar in parteneriat cu Vodafone, Nokia, Samsung si Penta Group.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în săptămâna 1-7 aprilie în funcție de zodie
Sursa: garbo.ro
-
Emi Gal, fondatorul român care facilitează oamenilor lupta eficientă cu cancerul
Sursa: start-up.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 29 martie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Eleni Skoura, ING Bank: Personalizarea înseamnă informația potrivită, la...
Sursa: futurebanking.ro
-
Inspector ITM, reţinut după ce ar fi beneficiat de un plin de benzină pentru...
Sursa: wall-street.ro