Consiliul de Administratie al TVR a aprobat, marti, bugetul Televiziunii Romane pe anul in curs, cheltuielile cu personalul institutiei fiind reduse cu 20% fata de perioada precedenta

In sedintele din 16 si 22 martie, Consiliul de Administratie al TVR analizase proiectul de buget al Televiziunii Romane pe anul in curs, fara a-l aproba, cerandu-i presedintelui-director general, Alexandru Lazescu, reducerea substantiala a acestuia, in conditiile in care Televiziunea publica are un deficit de peste 110 milioane de euro.

In sedinta de marti, CA a decis sa aprobe bugetul, care prevede si faptul ca fondul de salarii este redus cu 4% fata de anul 2011.

Intr-un comunicat remis pe 23 martie, reprezentantii TVR spuneau ca, in proiectul de buget inaintat membrilor CA, cheltuielile cu personalul sunt reduse cu 20% fata de perioada precedenta.

"Cheltuielile cu personalul (care includ si ore suplimentare, bonusuri, prime de vacanta) sunt cea mai importanta componenta a costurilor institutiei", se mai spunea in comunicat, precizandu-se, totodata, ca "bugetul propus incearca sa echilibreze cheltuielile operationale cu veniturile operationale, in conditiile in care TVR are pierderi cumulate din 2006 pana in prezent".


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.