In tot acest timp, sindicalistii francezi acuza "Loganizarea" unor modele care vor reduce cota de piata a Renault.
Productia uzinei din Maroc face parte din categoria "low-cost", astfel ca grupul a fost nevoit sa caute o tara cu forta de munca suficienta, calificata, si costuri competitive.
Amplasarea unei astfel de fabrici in Europa de Vest si mai ales in Franta ar fi fost imposibila, a spus el. Ghosn a subliniat de asemenea, ca intre Renault si subsidiara Dacia a grupului nu exista concurenta.
"Vedem aceasta fabrica (din Maroc, n.r.) ca o dezvoltare periculoasa. Aceste vehicule sunt de fapt modele Scenic si Kangoo «Loganizate». Vor lovi cu siguranta in cota de piata a Renault", a declarat Fabien Gache, un purtator de cuvant al sindicatului dominant din Franta, CGT, scrie MEDIAFAX.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro