Citeste raspunsul unuia dintre cei mai reputati coacheri de business de pe piata de profil, Alain Cardon.

  • Criza si deciziile managerilor romani

“Eficienta unei companii poate creste 100%, daca exista o dorinta reala de schimbare” sustine Alain Cardon, unul dintre cei mai cunoscuti coachi de business din lume. De asemenea, acesta a mai declarat ca schimbarea e important sa intervina in primul rand in procesul decizional, accentul punandu-se mai ales in context de criza.

In Romania, managerii se confrunta cu propriul individualism. Nu colaboreaza cu echipa si nici cu alti manageri din companie. Insa tocmai acest comportant trebuie schimbat pe timp de criza, mai este de parere Cardon.

  • La ce este buna criza actuala?

Alain Cardon este de parere ca aceasta ofera numeroase oportunitati de a invata cum sa faci alegeri mai bune, cum sa muncesti mai eficient, cum sa te maturizezi.

Efectele negative asupra economiei romanesti au o explicatie destul de simpla. “Multor manageri le este frica sa actioneze de unii singuri, dar nici nu stiu cum sa obtina sprijinul echipei lor. Amana luarea deciziilor pana in ultimul moment. Un management eficient impune adoptarea rapida a hotararilor pentru a pune lucrurile in miscare. Asteptarea si amanarea aduc la randul lor alte intarzieri si amanari”, a decrarat acesta pentru 9AM.ro.

Taierea costurilor si concedierea angajatilor este doar o masura pe termen scurt. Poate fi eficienta din anumite puncte de vedere, dar totodata poate crea panica si poate incetini dezvoltarea companiei.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.