LinkedIn a inregistrat in luna iunie 33,9 de vizitatori unici, cu 1,5% mai mult fata de luna precedenta, luand fata retelei MySpace.

Foarte mult in urma Facebook-ului, cu 160,9 milioane de vizitatori, LinkedIn a luat locul retelei MySpace, al carei numar de vizitatori a scazut cu 4%, la 33,5 milioane de unici.

Reteaua sociala LinkedIn, destinata relatiilor profesionale, a devenit in luna iunie a doua retea sociala americana, potrivit unui studiu Comscore, citat de Le Monde.

Potrivit 9AM, News Corp, gigantul media detinut de omul de afaceri Rupert Murdoch, a vandut reteaua de socializare Myspace pentru 35 de milioane de dolari, aceasta fiind cumparata de cantaretul Justin Timberlake si agentia de publicitate Specific Media.

In 2005, News Corp. a cumparat MySpace de la fondatorii companiei, pentru 580 de milioane de dolari. Popularitatea MySpace a scazut dramatic in ultimii ani, in pofida faptului ca News Corp. a facut eforturi semnificative pentru a atrage un public cat mai numeros pe aceasta platforma. In prezent, pentru a salva reteaua de la declin, Justin Timberlake vrea concurs de talente pe MySpace.

otrivit datelor transmise de LinkedIn, la sfarsitul lunii martie mai mult de jumatate din cei 100 de milioane de utilizatori locuiesc in afara Statelor Unite. Reteaua sociala profesionala, care a fost de curad listata si la bursa, si-a lansat si o strategie de diversificare, permitand, de exemplu, sa integreze "module sociale" pe site-uri.

Concurenta in sectorul profesional este in crestere. LinkedIn are deja un concurent serios de cand Monster, specializat in anunturi pentru locuri de munca a fost integrat in Facebook.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.