Principalii patru factori care isi vor pune anul acesta amprenta asupra pietei de digital vor fi social media, transmiterea de informatii real-time, serviciile de localizare precum Foursquare si crowdsourcing-ul, similar cu Wikipedia, sunt de parere oficialii agentiei interactive HyperActive.

1. Social media

Retelele sociale precum Facebook si Twitter au inregistrat rate impresionante de crestere, atat la nivel global cat si in Romania. De exemplu, Facebook.com a crescut ca reach la nivel global de la 10% in august 2008 la 42% in aprilie 2011. Compania se apropie de 700 de milioane de utilizatori la nivel global. In Romania, Facebook.com a crescut de aproape patru ori de la circa 850.000 de utilizatori in februarie 2010 la circa 3,6 milioane in mai 2011.

Din ce in ce mai multi romani devin utilizatori frecventi ai retelelor sociale. “Multi romani gasesc pe acestea prieteni vechi, colegi sau cunostinte si, din curiozitate, incep sa intre zilnic pe retele sociale pentru a afla ce mai fac, pentru a comunica”, conform studiului Digital Factbook, realizat de HyperActive.

Marketing-ul si investitiile de publicitate pe Facebook cresc constant in Romania, acest lucru datorandu-se si faptului ca userii ce ajung pe site de companie de pe o pagina a brand-ului de pe Facebook sunt mai inclinati sa achizitioneze (sanse de 4-5 ori mai mari) decat utilizatorii ce vin din alte surse.

Citeste integral pe wall-street.ro


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.